Blog

آج کے جدید معاشرے میں ، ورچوئل کرنسی تیزی سے مقبولیت حاصل کررہی ہیں۔ مغربی ممالک میں ورچوئل کرنسیوں میں لین دین کے ل ATM اے ٹی ایم نمودار ہورہے ہیں ، انٹرنیٹ پر ڈیجیٹل منی خریدی اور بیچی جاسکتی ہے اور بہت ساری سنجیدہ مالی تجزیاتی کمپنیوں نے ڈیجیٹل کرنسی کے اتار چڑھاو اور سرمایہ کاری کی پیش گوئی کا سراغ لگانا شروع کردیا ہے۔

ادائیگی کے کسی دوسرے ذریعہ کی طرح ، بٹ کوائن ، یہاں تک کہ ایک محفوظ کرنسی کے بغیر بھی ، موجودہ معیشت میں مربوط ہے۔ لہذا ، ہر ایک کی طرح ، بھی کچھ خاص خطرات اٹھاتا ہے۔ ابھی تک ، ورچوئل کرنسی کا مستقبل امید افزا لگتا ہے۔ تاہم ، شرح میں غیر متوقع طور پر گرنے سے یہاں تک کہ زیادہ تر تجربہ کار سرمایہ کار محتاط رہتے ہیں۔

وارن بفیٹ (وارن بفیٹ) نے ایک بار کہا تھا کہ وہ بٹ کوائن کے لئے عام جوش و خروش کا شریک نہیں ہے۔ ان کی رائے میں ، یہ ایک “سرجری ، صابن کا بلبلا ہے” اور بفیٹ فیصلہ کن طور پر اس cryptocurrency کے جوہر کو یا اس کے آس پاس موجود hype کی وجوہات کو نہیں سمجھتے ہیں۔ چونکہ ایک شخص جس کی ساری زندگی معاشیات اور مالی معاملات سے قریب سے وابستہ ہے ، وہ بیکار بات نہیں کرنا شروع کرے گا ، لہذا یہ ضروری ہے کہ کم سے کم ، cryptocurrency کے ساتھ کام کرنے سے وابستہ تمام خطرات کا مطالعہ کریں۔

تجرباتی مرحلے کا خطرہ

یہ واضح رہے کہ کرپٹو کارنسیس کا تصور خود جدید ہے۔ یہاں کوئی تاریخی اعداد و شمار اور تجربے نہیں ہیں جو آپ کو اندازہ کرنے کی اجازت دیتے ہیں کہ آپ اس پر کتنا اعتماد کر سکتے ہیں۔ ویکیپیڈیا ، دیگر کریپٹو کرنسیاں کی طرح ، اب بھی ترقی میں ہے۔ اس طرح ، اس کے ساتھ مکمل طور پر غیر متوقع طور پر کچھ ہوسکتا ہے ، جو نہ صرف معاشی اشیاء کے ساتھ بلکہ تجرباتی ٹکنالوجیوں کے ساتھ بھی ترقی کے مرحلے میں ہوتا ہے۔ تاہم ، سب سے زیادہ فعال طور پر استعمال شدہ کرپٹوکرنسی ہونے کی وجہ سے ، یہ دوسرے ہم منصبوں کے مقابلے میں کم “تجرباتی” ہے۔ اس کے علاوہ ، روایتی اثاثوں کے مقابلے میں ، اس کی سطح کا زیادہ سے زیادہ جائزہ لیا جاسکتا ہے کیونکہ یہ اثاثہ قدامت پسند سرمایہ کاروں کے لئے نہیں ہے۔

ٹکنالوجی کے خطرات

تکنیکی جزو ہمیشہ بہت تیزی سے تیار ہوتا ہے ، اور اکثر یہاں تک کہ بے قابو بھی۔ کوئی بھی صارف جانتا ہے کہ ویکیپیڈیا پہلے ہی موجود ہے – اور تقریبا روزانہ ظاہر ہوتا رہتا ہے – حریفوں کی ایک بڑی تعداد۔ برانڈ بیداری اور بڑے وینچر کیپٹل انجیکشن کی وجہ سے فائدہ اٹھانے کے باوجود ، اس سے کہیں زیادہ جدید cryptocurrency کے ممکنہ ظہور کی صورت میں دیگر کریپٹو کرنسیوں کے لئے حقیقی تکنیکی خطرہ ہے۔ جب ان کے مجازی اثاثوں کی اصل قیمت کھو جاتی ہے تو سرمایہ کار شاید اس لمحے کو نہیں دیکھ پاتے۔

قیمت میں تغیر

مختصر مدت میں ویکیپیڈیا لاگت میں اتار چڑھاو مکمل طور پر غیر متوقع ہے ، جو اس اثاثہ کے خطرہ کو مزید بڑھا دیتا ہے۔ مالیاتی تجزیہ کار بیرونی دنیا کے اعداد و شمار کی بنیاد پر اصلی کرنسیوں یا اسٹاک کے قیمتوں کی قیمت کی کم سے کم درست طریقے سے پیش گوئ کرسکتے ہیں۔ لیکن کل اس بات کا اندازہ لگانا کہ بٹ کوائن پر کل کتنا خرچ ہوگا۔ cryptocurrency کی قدر میں تغیر پیدا کرنے والے عوامل تبادلہ تجارت کی بڑی مقدار ، مختلف کمپنیوں کے ساتھ بٹ کوائن کا انضمام ، انضباطی اداروں کے قانون سازی اقدامات اور بہت سارے ، بعض اوقات نظرانداز کردہ مظاہر ہیں۔ بلاکچین ٹکنالوجی میں سرمایہ کاری کرنے کے ل you ، آپ کو بلاکچین کمپنیوں سے ملنا چاہئے تاکہ وہ بلاکچین ڈویلپرز کی خدمات حاصل کریں۔

صارف کا تحفظ

ناخوشگوار حقیقت – بٹ کوائن صارفین کو کوئی تحفظ فراہم نہیں کرتا ہے۔ کامل لین دین کو کالعدم نہیں کیا جاسکتا۔ ایک ناکام لین دین کے بعد جو کچھ باقی رہ گیا ہے وہ یہ ہے کہ فنڈز وصول کنندہ کو رضاکارانہ طور پر واپس کرنے کے لئے ان کو راضی کرنے کی کوشش کی جائے۔ یہ اس حقیقت کی وجہ سے ہے کہ کوئی ثالثی ضامن نہیں ہے ، جیسا کہ بینک کارڈ کا معاملہ ہے۔ بٹ کوائن کا لین دین باقاعدہ نقد لین دین کی طرح ہے ، جس میں صرف 2 فریق ہیں۔ تاہم ، اپنے آپ میں لین دین کی ناقابل واپسی کی جائیداد کا بطور اثاثہ بٹ کوائن میں سرمایہ کاری کے خطرات پر بہت کم اثر پڑتا ہے۔ تاہم ، سرمایہ کار کو بھی اس خطرے سے آگاہ ہونا چاہئے۔

غفلت کے ذریعے چوری یا نقصان

اگر حملہ آور سرمایہ کار کی نجی خفیہ کلید تک رسائی حاصل کرلیتا ہے تو ، وہ ڈیجیٹل پرس کے پورے مندرجات کو چوری کرسکتا ہے۔ ویکیپیڈیا استعمال کرنے والوں میں ، ایسے معاملات موجود ہیں جب ، اپنی ہی لاعلمی یا بدقسمتی سے اتفاق کی وجہ سے ، وہ خفیہ چابیاں تک رسائی سے محروم ہوگئے – اور اس کے نتیجے میں ، اپنے بٹ کوائن کے بٹوے تک۔ اس کے علاوہ ، کمپیوٹر کی ہارڈ ڈسک جس پر cryptocurrency کی تفصیلات محفوظ کی گئی ہیں ، وہ معمولی طرح سے ٹوٹ سکتے ہیں ، اور عجیب حرکت کے نتیجے میں کلیدی فائل کو حذف ہوجائے گا۔ بلاکچین ٹکنالوجی میں سرمایہ کاری کرنے کے ل you ، آپ کو بلاکچین کمپنیوں سے ملنا چاہئے تاکہ بلاکچین ڈویلپرز کی خدمات حاصل کریں۔

■ 出典・引用元がある場合は以下に表示されます:


 出典・引用元ページは コチラです。

 出典・引用元WEBサイトがある場合は以下に表示されます: HAKUU


  • このエントリーをはてなブックマークに追加

心理カウンセラーやコーチングのコーチの方に最適な求人【在宅/時間自由】です。

スキマ時間にでき、経験値や幅を増やすことが出来ます。

アーカイブ

カテゴリー