Blog

لاس الیمیٹوز ، کیلیفورڈ ، 10 دسمبر 2019 – آئی ای ای کمپیوٹر سوسائٹی (آئی ای ای ای سی ایس) کے تکنیکی ماہرین ٹیک کے مستقبل کے بارے میں اپنی سالانہ پیش گوئیاں منظر عام پر لاتے ہیں ، جو پیش کرتے ہیں کہ ان کا خیال ہے کہ 2020 میں سب سے زیادہ وسیع پیمانے پر اپنایا جانے والا ٹکنالوجی رجحانات ثابت ہوں گے۔ پیشن گوئیاں پیر کے جائزہ لینے والے مضامین میں تیار کی گئیں ہیں جن میں کمپیوٹر میگزین کے دسمبر کے شمارے میں اشاعت کی گئی ہے ، جس میں ایسے عنوانات کا احاطہ کیا گیا ہے جس میں علمی روبوٹکس ، عملی ڈرون کی فراہمی اور ڈیجیٹل جڑواں شامل ہیں۔ کمپیوٹر پیشہ ور افراد کی دنیا کی سب سے بڑی تنظیم کے ذریعہ ٹیک کی مستقبل کی پیش گوئی اس کے متوقع اعلانات میں سے ایک ہے۔

آئی ای ای کمپیوٹر سوسائٹی کے صدر ، سیسیلیا میٹرا نے کہا ، “یہ پیش گوئیاں ان اعلی درجن ٹکنالوجیوں کی نشاندہی کرتی ہیں جن میں سال 2020 میں مارکیٹ کو متاثر کرنے کی کافی صلاحیت موجود ہے۔

دجان نے کہا ، “ہم 2020 میں اے آئی @ ایج ، سنجشتھاناتمک روبوٹ اور ڈرون کے ساتھ ساتھ عمودی نظام کے ساتھ ، جس میں سائبرسیکیوریٹی ، سائبر فزیکل سسٹم ، اور ایڈورشیئل مشین لرننگ شامل ہیں ، جیسے مختلف استعمال کے معاملات میں اے آئی کو بڑھتی ہوئی اپنانے کی توقع کریں گے۔” میلجیسک ، ہیولٹ پیکارڈ انٹرپرائز ممتاز ٹکنالوجسٹ اور آئی ای ای ای کے سابق صدر (2014)۔ “ہم غیر مستحکم میموری ، ڈیجیٹل جڑواں ، اور اضافی مواد کو اپنانے میں بھی ایک پیشرفت کی توقع کر رہے ہیں۔ ہم اپنی پیش گوئیوں اور 2020 ٹکنالوجی کے رجحانات کے لئے جو شرط لگا چکے ہیں اس سے پرجوش ہیں۔

2020 میں اپنانے تک پہنچنے کی پیش گوئی کرنے والے ٹاپ 12 ٹکنالوجی رجحانات یہ ہیں:

مصنوعی ذہانت (AI) ایج (AI @ ایج) پر۔ گذشتہ دہائی میں بادل کے ساتھ ہمارے روزمرہ کے رابطوں میں مشین لرننگ (ایم ایل) کا دھماکہ ہوا ہے۔ بڑے پیمانے پر ہجوم سے منسلک لیبل والے ڈیٹا کی دستیابی ، کم قیمت پر کمپیوٹر پاور استعداد میں اضافہ ، اور ایم ایل الگورتھم کی پیشرفت اس خلل کی بنیاد رکھتی ہے۔ چونکہ بہت ساری سرگرمیوں کو خود کار بنانے کے ل techniques تکنیک بہتر ہوتی ہے اور اتنی مضبوط ہوجاتی ہے ، ایم ایل کو نئے طریقوں سے استعمال کرنے کی مانگ بڑھتی جارہی ہے جو ابتدائی بادل کے استعمال کے معاملوں سے کہیں زیادہ پھیل جاتی ہے۔ 5 جی جیسی ہمہ گیر رابطے ، اور انٹرنیٹ آف تھنگ (آئی او ٹی) جیسے ذہین سینسر کے ساتھ مل کر ، ایم ایل ایپلی کیشنز تیزی سے “سب سے اوپر” منتقل ہوجائے گی ، جو ہم سب کے قریب ہے۔ آئندہ برسوں میں ، ہم ان علاقوں میں ایم ایل کی وسیع پیمانے پر تعیناتی کو دیکھنے کی توقع کرتے ہیں جس سے ہماری روزمرہ کی زندگیوں پر اس سے کہیں زیادہ اثر پڑے گا ، جیسے امدادی ڈرائیونگ ، صنعتی آٹومیشن ، نگرانی اور قدرتی زبان پروسیسنگ۔

غیر مستحکم میموری (NVM) مصنوعات ، انٹرفیس اور ایپلی کیشنز۔ NVM ایکسپریس (NVMe) ایس ایس ڈی آئندہ چند سالوں میں Sata اور SAS SSDs کی جگہ لے لے گا ، اور NVMe-OF پانچ سالوں میں نیٹ ورک اسٹوریج کا ایک غالب پروٹوکول ہوگا۔ NVMe NAND ٹیرنگ ٹکنالوجیوں اور پروگرامنگ افعال کو قابل بناتا ہے جو برداشت میں اضافہ کرتی ہے ، کمپیوٹیشنل اسٹوریج کو قابل بناتا ہے ، اور اعداد و شمار تک میموری کی طرح زیادہ رسائی کی اجازت دیتا ہے۔ ابھرتی ہوئی میموری ٹیکنالوجیز جیسے ایم آر اے ایم ، ریرم اور پی سی ایم مستقبل کی اعلی کارکردگی NVMe ڈیوائسز مہیا کریں گی۔

ڈیجیٹل جڑواں ، بشمول علمی جڑواں۔ ڈیجیٹل جڑواں افراد مینوفیکچرنگ انڈسٹری کی حقیقت ہیں ، اور سیمنز مائنڈ اسپیر جیسے بڑے IoT پلیٹ فارم ان کی حمایت کر رہے ہیں۔ یہ نظام کے پیچیدہ کاموں میں ایک وسیع پیمانے پر آلہ کار بن چکے ہیں۔ یکم جنوری ، 2019 سے شہروں میں ریلوے اور بجلی گھر استعمال ہورہے ہیں۔ سنگاپور انتظامیہ سنگاپور میں منصوبہ بندی ، نقالی اور کام کرنے کے لئے ڈیجیٹل جڑواں بچوں کا استعمال کرتی ہے۔ سنجشتھاناتمک ڈیجیٹل جڑواں مقدمے کی سماعت اور استعمال کے ابتدائی مراحل میں ہیں۔

اے آئی اور تنقیدی نظام۔ (اے) زیادہ سے زیادہ سسٹم میں تعینات کیا جائے گا جو صحت ، حفاظت اور عوام کی فلاح و بہبود کو متاثر کرتے ہیں۔ یہ نظام قلیل وسائل کا بہتر استعمال کریں گے ، آفات سے بچیں گے ، اور حفاظت ، وشوسنییتا ، راحت اور سہولت میں اضافہ کریں گے۔ تکنیکی چیلنجوں اور عوامی خوف کے باوجود ، ان سسٹمز سے دنیا بھر کے لاکھوں افراد کی زندگی کے معیار میں بہتری آئے گی۔ پانچ سالوں کے اندر ، اہم انفراسٹرکچر سسٹم ، یا “تنقیدی نظام” میں اے آئی کے اطلاق میں قابل ذکر اضافہ ہوگا ، جو صحت ، حفاظت اور عوام کی فلاح و بہبود کو براہ راست متاثر کرتا ہے اور جس میں ناکامی سے جان کی بازی ہار سکتی ہے۔ چوٹ ، یا اثاثوں یا رازداری کا اہم نقصان۔ تنقیدی نظام میں بجلی کی پیداوار اور تقسیم ، ٹیلی مواصلات ، سڑک اور ریل نقل و حمل ، صحت کی دیکھ بھال ، بینکاری اور بہت کچھ شامل ہیں۔

عملی ترسیل ڈرون پارسل کی ترسیل بہت زیادہ معاشی اثرات کی ایک صنعت ہے ، اور اس کے باوجود کئی دہائیوں کے دوران نسبتا slowly آہستہ آہستہ ترقی ہوئی ہے۔ یہ اب بھی مایوسی سے سست ، بیکار ، محنت کش اور مہنگا ہوسکتا ہے۔ ڈرون ٹکنالوجی میں حالیہ پیشرفت کے ساتھ مل کر یہ ناکارہیاں میدان میں خلل پڑنے کا سبب بنتی ہیں۔ متعدد کمپنیوں نے حال ہی میں عملی ترسیل ڈرون تیار کرنے کے لئے کام کیا ہے ، جو اب اس صنعت کو مکمل طور پر تبدیل کرنے کے لئے تیار ہوسکتی ہیں ، اور اس کے نتیجے میں مجموعی طور پر معاشرے کو۔

اضافی تیاری 3D پرنٹنگ کم از کم 1980 کے آغاز سے ہی موجود ہے لیکن خاص طور پر خاص مقصد یا غیر ملکی ٹکڑوں کی جزوی پروٹو ٹائپنگ اور چھوٹے پیمانے پر پیداوار تک محدود ہے۔ فی الحال ، نئے عمل ، مواد ، ہارڈوا

■ 出典・引用元がある場合は以下に表示されます:


 出典・引用元ページは コチラです。

 出典・引用元WEBサイトがある場合は以下に表示されます: HAKUU


  • このエントリーをはてなブックマークに追加

心理カウンセラーやコーチングのコーチの方に最適な求人【在宅/時間自由】です。

スキマ時間にでき、経験値や幅を増やすことが出来ます。

アーカイブ

カテゴリー