Blog

آخر کار کیمیا میں حصہ لیں جو زندگی کو جنم دیتا ہے۔ تاہم ، جب تک بقیہ ڈی آئی بی کو تفویض نہیں کیا جاتا ہے تب تک اس مواد کی تشکیل اور خصوصیات کا پتہ نہیں چل پائے گا۔ “

دہائیوں کے لیبارٹری مطالعات C60 + پر کام کرنے تک کسی بھی ڈی آئی بی کے ساتھ عین مطابق میچ تلاش کرنے میں ناکام رہے ہیں۔ نئے کام میں ، ٹیم لیبریٹری میں C60 + سے آئی ایس ایم کے ہبل مشاہدات سے ملنے والے جذب جذب کے انداز سے مماثل تھی ، جس نے حال ہی میں سوئٹزرلینڈ کی یونیورسٹی آف باسل کی ایک ٹیم کے ذریعہ دعوی کردہ تفویض کی تصدیق کی تھی ، C60 + موازنہ کا ڈیٹا۔ روایتی ، زمینی بنیاد پر دوربینوں کا استعمال کرتے ہوئے C60 + کا پتہ لگانے کا سب سے بڑا مسئلہ یہ ہے کہ ماحولیاتی پانی کی بخارات C60 + جاذب نمونہ کے نظارے کو روکتا ہے۔ تاہم ، خلا میں بیشتر ماحول کے چکر لگاتے ہوئے ، ہبل دوربین کا ایک واضح ، غیر منقول نظریہ ہے۔ بہر حال ، انہیں ابھی بھی C60 + کے بیہوش فنگر پرنٹس کا پتہ لگانے کا موقع کھڑا کرنے کے لئے ہبل کو اپنی معمولی حساسیت کی حد سے کہیں زیادہ دور کرنا پڑا۔

مشاہدہ ستارے سبھی نیلی سپرجینٹ تھے ، جو ہماری کہکشاں ، آکاشگنگا کے جہاز میں واقع تھے۔ آکاشگنگا کا انٹرسٹیلر ماد prہ بنیادی طور پر ایک نسبتا flat فلیٹ ڈسک میں واقع ہوتا ہے ، لہذا کہکشاں والے طیارے میں ستاروں کے لئے بینائی کی لکیریں انٹرسٹیلر ماد .ے کی سب سے بڑی مقدار کو عبور کرتی ہیں ، اور اس وجہ سے انٹرسٹیلر انووں کی وجہ سے مضبوط ترین جذب خصوصیات دکھاتی ہیں۔

بازی والے آئی ایس ایم میں سی 60 + کا پتہ لگانا ٹیم کی توقعات کی تائید کرتا ہے کہ کاربن اٹھنے والے بہت بڑے مالیکیول امیدوار ہیں کہ باقی بہت سے ، نامعلوم ڈی آئی بی کی وضاحت کرسکیں۔ اس سے پتہ چلتا ہے کہ آئندہ لیبارٹری کی کوششیں C60 + سے متعلق مرکبات کے جذب کے نمونوں کی پیمائش کرتی ہیں ، تاکہ ڈی آئی بی کے باقی کچھ افراد کی شناخت کی جاسکے۔

ٹیم کائنات میں کتنے بڑے پیمانے پر بکی بال ہیں اس کو دیکھنے کے لئے مزید ماحول میں C60 + کا پتہ لگانے کی کوشش کر رہی ہے۔ کارڈینر کے مطابق ، اب تک ان کے مشاہدات کی بنیاد پر ، ایسا لگتا ہے کہ کہکشاں میں C60 + بہت وسیع ہے۔

■ 出典・引用元がある場合は以下に表示されます:


 出典・引用元ページは コチラです。

 出典・引用元WEBサイトがある場合は以下に表示されます: HAKUU


  • このエントリーをはてなブックマークに追加

心理カウンセラーやコーチングのコーチの方に最適な求人【在宅/時間自由】です。

スキマ時間にでき、経験値や幅を増やすことが出来ます。

アーカイブ

カテゴリー