Blog

مقامی توسیع کی شرح کا ایک نیا تخمینہ – ہبل مستقل ، یا H0 (H-naught) – اس تضاد کو تقویت دیتا ہے۔

کائناتی فاصلوں کی پیمائش کے لئے نسبتا new نئی اور ممکنہ طور پر زیادہ عین تکنیک کا استعمال کرتے ہوئے ، جو فاصلے کی سیڑھی پر لمبے لمبے لمبائی کی کہکشاں کے اندر اوسط تارکی چمک کو استعمال کرتا ہے ، ماہر فلکیات ایک میٹنگ کا حساب لگاتے ہیں – 73.3 کلومیٹر فی سیکنڈ فی میگاپراسیک ، دیتے ہیں یا 2.5 کلومیٹر لے جاتے ہیں / سیکنڈ / ایم پی سی – جو تین دیگر اچھے تخمینوں کے درمیان ہے ، جس میں ٹائپ آئی اے سپرنووا سے سونے کے معیاری تخمینے شامل ہیں۔ اس کا مطلب یہ ہے کہ زمین سے ہر میگا پارسیک – 3.3 ملین روشنی سال ، یا billion ارب ٹریلین کلومیٹر – کائنات فی سیکنڈ میں .3 73..3 ± kilometers.. کلومیٹر اضافی طور پر پھیل رہا ہے۔ تین دیگر تکنیکوں سے اوسطا 73.5 ± 1.4 کلومیٹر فی سیکنڈ / ایم پی سی ہے۔

حیرت کی بات یہ ہے کہ ، کائناتی مائکروویو کے پس منظر میں ماپا اتار چڑھاو اور آزادانہ طور پر ، ابتدائی کائنات میں عام ماد ofہ کی کثافت (اتار چڑھاؤ) میں اتار چڑھاو پر مبنی مقامی توسیع کی شرح کا اندازہ ، بہت مختلف جواب دیتے ہیں: 67.4 ± 0.5 کلومیٹر / سیکنڈ / ایم پی سی۔

ماہرین فلکیات اس لاپتا کے بارے میں سمجھ بوجھ سے فکرمند ہیں ، کیوں کہ کائنات کی فزکس اور ارتقا کو سمجھنے میں توسیع کی شرح ایک اہم پیرامیٹر ہے اور تاریکی توانائی کو سمجھنے کی کلید ہے – جو کائنات کی توسیع کی شرح کو تیز کرتی ہے اور یوں ہبل کو مستقل کرنے کا سبب بنتی ہے۔ زمین سے بڑھتے ہوئے فاصلے کے ساتھ توقع سے زیادہ تیزی سے تبدیل ہوجائیں۔ تاریک توانائی کائنات میں بڑے پیمانے پر اور توانائی کا تقریبا two دو تہائی حصہ پر مشتمل ہے ، لیکن یہ اب بھی ایک معمہ ہے۔

نئے تخمینے کے لئے ، ماہرین فلکیات نے فاصلہ طے کرنے کے ل 63 63 وشال بیضوی کہکشاؤں کی سطح کی چمک میں اتار چڑھاؤ کی پیمائش کی اور ہر ایک کے ل H H0 حاصل کرنے کے ل رفتار کے خلاف پلاٹ فاصلہ طے کیا۔ سطح کی چمک اتار چڑھاو (ایس بی ایف) تکنیک دیگر تکنیکوں سے آزاد ہے اور تقریبا 100 100 ایم پی سی زمین ، یا 330 ملین نوری سالوں کے اندر دوسرے طریقوں سے زیادہ فاصلے کا تخمینہ فراہم کرنے کی صلاحیت رکھتی ہے۔ نمونہ میں شامل 63 کہکشائیں 15 سے 99 ایم پی سی کی دوری پر ہیں ، جو کائنات کی عمر کے محض ایک حصractionے کو پیچھے دیکھ رہی ہیں۔

برکلے ، کیلیفورنیا یونیورسٹی میں جسمانی سائنس میں جوڈی چاندلر ویب پروفیسر ، اور فلکیات اور طبیعیات کے پروفیسر کا کہنا ہے کہ “کہکشاں سے 100 میگا پارسیسیس تک فاصلے کی پیمائش کرنے کے لئے ، یہ ایک لاجواب طریقہ ہے۔” “یہ پہلا مقالہ ہے جو ایس بی ایف کے طریقہ کار کا استعمال کرتے ہوئے ایچ نونٹ کے مطالعہ کے مقصد کے لئے 63 کہکشاؤں پر ایک بڑے ، یکساں اعداد و شمار کو جمع کرتا ہے۔”

ایم اے مقامی کہکشاؤں کے بڑے پیمانے پر سروے کی رہنمائی کرتی ہے ، جس نے 43 کہکشاؤںوں کے لئے اعداد و شمار فراہم کیے ہیں – نئے تجزیے میں کام کرنے والوں میں سے دو تہائی۔

ان 63 کہکشاؤں سے متعلق ڈیٹا کو نیشنل سائنس فاؤنڈیشن کے NOIRLab کے ماہر فلکیات جان جان بلیکسلی نے جمع کیا اور اس کا تجزیہ کیا۔ اب وہ ایک مقالے کے مصنف ہیں جنھیں اب آسٹر فزیکل جرنل میں اشاعت کے لئے قبول کیا گیا تھا جس کے بارے میں انہوں نے اوم میں یوٹاہ ویلی یونیورسٹی کے ساتھی جوزف جینسن کے ساتھ مشترکہ تصنیف کیا تھا۔ بلیکسلی ، جو این ایس ایف کے آپٹیکل اور اورکت مشاہدات کی تائید کرنے والے سائنس عملے کے سربراہ ہیں ، کہکشاؤں سے دوری کی پیمائش کے لئے ایس بی ایف کا استعمال کرنے میں ان کا ایک پیش خیمہ ہے ، اور جینسن انفراریڈ طول موج پر اس طریقہ کار کو استعمال کرنے والے پہلے شخص میں سے ایک تھا۔ دونوں نے تجزیہ پر ما کے ساتھ مل کر کام کیا۔

“فلکیات کی پوری کہانی ، ایک لحاظ سے ، کائنات کے مطلق پیمانے کو سمجھنے کی کوشش ہے ، جو اس کے بعد ہمیں طبیعیات کے بارے میں بتاتی ہے ،” بلیکسلی نے کہا ، جیمز کوک کے طاہیتی سفر پر تکیٹی کے سفر کی پیمائش کرنے کے لئے 1779 میں وینس تاکہ سائنس دان شمسی نظام کی صحیح سائز کا حساب لگاسکیں۔ “ایس بی ایف کا طریقہ کار مقامی کائنات میں ترقی یافتہ کہکشاؤں کی عمومی آبادی پر زیادہ وسیع طور پر لاگو ہوتا ہے ، اور یقینی طور پر اگر ہمیں جیمز ویب اسپیس ٹیلی سکوپ کے ساتھ کافی کہکشائیں مل جاتی ہیں ، تو یہ طریقہ ہبل مستقل کی بہترین مقامی پیمائش دینے کی صلاحیت رکھتا ہے۔ “

ہیم اسپیس ٹیلی سکوپ سے 100 گنا زیادہ طاقتور جیمز ویب اسپیس ٹیلی سکوپ اکتوبر میں لانچ ہونے والی ہے۔

وشالکای بیضوی کہکشائیں

جب سے ایڈون ہبل نے پہلی بار مقامی توسیع کی شرح کی پیمائش کی اور سات مرتبہ بہت بڑا جواب ملا تو اس سے یہ ظاہر ہوتا ہے کہ کائنات دراصل اپنے قدیم ترین ستاروں سے چھوٹی ہے۔ تب اور اب یہ مسئلہ خلا میں موجود چیزوں کے مقام کی تلاش میں ہے جس سے ان کے بارے میں کچھ اشارہ ملتا ہے کہ وہ کتنا دور ہیں۔

■ 出典・引用元がある場合は以下に表示されます:


 出典・引用元ページは コチラです。

 出典・引用元WEBサイトがある場合は以下に表示されます: HAKUU


  • このエントリーをはてなブックマークに追加

心理カウンセラーやコーチングのコーチの方に最適な求人【在宅/時間自由】です。

スキマ時間にでき、経験値や幅を増やすことが出来ます。

アーカイブ

カテゴリー