Blog

کہکشاںوں کو دیوہیکل گروتویی لینس کے بطور استعمال کرکے ، ماہر فلکیات کے ایک بین الاقوامی گروپ نے ناسا / ای ایس اے ہبل اسپیس ٹیلی سکوپ کا استعمال کرتے ہوئے اس بات کی آزاد پیمائش کی ہے کہ کائنات کس حد تک پھیل رہی ہے۔ مقامی کائنات کے ل newly توسیع کی نئی پیمائش پچھلے نتائج سے مطابقت رکھتی ہے۔ تاہم ، یہ ابتدائی کائنات کی پیمائش سے متضاد اختلافات میں ہیں۔ برہمانڈوں کے بارے میں ہماری سمجھنے کے دل میں یہ ایک بنیادی مسئلہ کی طرف اشارہ کرتا ہے۔

ہبل اسٹینٹ۔ جس شرح سے کائنات میں توسیع ہورہی ہے – ہماری کائنات کو بیان کرنے والی ایک بنیادی مقدار میں سے ایک ہے۔ H0LiCOW کے تعاون سے ماہرین فلکیات کے گروپ ، جس کی سربراہی شیری سویو (جرمنی میں میکس پلانک انسٹیٹیوٹ برائے ایسٹرو فزکس ، تائیوان میں ASIAA اور ٹیکنیکل یونیورسٹی سے ہے) نے ناسا / ESA ہبل اسپیس دوربین اور دیگر دوربینوں [1] کو خلا میں استعمال کیا۔ اور زمین پر پانچ کہکشاؤں کا مشاہدہ کرنے کے لئے تاکہ حبل مستقل کی خود مختار پیمائش پر پہنچ سکے [2]۔

مقامی پیمائش میں ہبل مستقل کی دیگر پیمائشوں کے ساتھ – لیکن اس کے ساتھ بہترین معاہدے سے نئی پیمائش مکمل طور پر آزاد ہے جس نے سیفائڈ متغیر ستاروں اور سپرنووا کو حوالہ ہیک 1611 کے نکات کے طور پر استعمال کیا۔

تاہم ، سویو اور اس کی ٹیم کے ذریعہ پیمائش کی گئی قیمت ، نیز سیفائڈز اور سوپرنووا کا استعمال کرتے ہوئے ماپا جانے والی قیمت ، ای ایس اے پلانک سیٹلائٹ کے ذریعہ کی گئی پیمائش سے مختلف ہے۔ لیکن اس میں ایک اہم امتیاز ہے۔ – پلانک نے کائناتی مائکروویو کے پس منظر کا مشاہدہ کرکے ابتدائی کائنات کے لئے ہبل مستقل پیمائش کی۔

اگرچہ پلانک کے ذریعہ طے شدہ ہبل مستقل کی قیمت کاسموس کے بارے میں ہمارے موجودہ تفہیم کے مطابق ہے ، مقامی کائنات کے لئے ماہرین فلکیات کے مختلف گروہوں کے ذریعہ حاصل کردہ اقدار کائنات کے ہمارے قبول شدہ نظریاتی ماڈل سے متفق نہیں ہیں۔ “کائنات کی توسیع کی شرح کو اب اس طرح کی اعلی درستگی کے ساتھ مختلف طریقوں سے ناپنا شروع کیا جارہا ہے کہ حقیقت میں تضادات ممکنہ طور پر کائنات کے ہمارے موجودہ علم سے ہٹ کر نئی طبیعیات کی طرف اشارہ کرسکتی ہیں ،” سوئی نے وضاحت کی۔

اس مطالعے کا ہدف زمین اور بہت دور کے قصابوں کے درمیان وسیع پیمانے پر کہکشائیں تھیں – حیرت انگیز طور پر برائٹ کہکشاں کور۔ مضبوط کشش ثقل لینسنگ [3] کے نتیجے میں دور دراز قصاص کی روشنی کہکشاؤں کے بہت بڑے عوام کے گرد جھکی ہوئی ہے۔ یہ بیک گراؤنڈ کواسر کی متعدد تصاویر تیار کرتا ہے ، کچھ کو توسیع شدہ چٹانوں میں شامل کیا جاتا ہے۔

چونکہ کہکشائیں جگہ کے تانے بانے میں بالکل ہی کروی خلفشار پیدا نہیں کرتی ہیں اور عینک والی کہکشائیں اور کواسار بالکل درست نہیں ہیں ، پس منظر کے مختلف حصوں کی روشنی سے ملنے والی روشنی ان راستوں کی پیروی کرتی ہے جن کی لمبائی قدرے مختلف ہے۔ چونکہ وقت کے ساتھ ساتھ کوئاس کی چمک میں تبدیلی آتی ہے ، ماہرین فلکیات مختلف اوقات میں مختلف امیجوں کو جھلملاتے دیکھ سکتے ہیں ، ان راستوں کی لمبائی پر انحصار کرتے ہوئے تاخیر کرتی ہے جن روشنی نے لیا ہے۔ یہ تاخیر براہ راست ہبل مستقل کی قیمت سے وابستہ ہیں۔ “ہمارا طریقہ ہبل مستقل کی پیمائش کرنے کا سب سے آسان اور سیدھا طریقہ ہے کیونکہ یہ صرف ہندسی اور عمومی نسبت ، کوئی دوسرا مفروضہ استعمال نہیں کرتا ہے ،” سوئٹزرلینڈ کے ای پی ایف ایل سے شریک شریک فریڈریک کوربن کی وضاحت کرتا ہے۔

متعدد تصاویر کے ساتھ ساتھ کمپیوٹر ماڈلز کے مابین وقت کی تاخیر کی درست پیمائش کے استعمال سے ٹیم کو ہبل اسٹینٹ کو متاثر کن حد تک اعلی صحت سے متعلق متعین کرنے کی اجازت دی گئی ہے: 3.8٪ [4]۔ سوئٹزرلینڈ کے ای پی ایف ایل سے تعلق رکھنے والی ٹیم کے ممبر ویوین بونن پر روشنی ڈالی گئی ، “آج کل کائناتی تحقیقات میں ہبل مستقل کی ایک درست پیمائش سب سے زیادہ مطلوب انعامات میں سے ایک ہے ،”۔ اور سویو نے مزید کہا: “جدید فلکیات کے لئے ہبل مستقل طور پر بہت ضروری ہے کیونکہ اس سے اس بات کی تصدیق یا تردید کرنے میں مدد مل سکتی ہے کہ کائنات کی ہماری تصویر – جو تاریک توانائی ، تاریک مادے اور معمول کے مادے پر مشتمل ہے – دراصل صحیح ہے ، یا اگر ہم غائب ہیں کچھ بنیادی۔ “

نوٹ

[1] اس مطالعے میں ، ناسا / ای ایس اے ہبل اسپیس ٹیلی سکوپ ، کیک ٹیلی سکوپ ، ای ایس او کا بہت بڑا دوربین ، سبارو ٹیلیسکوپ ، جیمنی ٹیلی سکوپ ، وکٹور ایم بلانکو دوربین ، کینیڈا-فرانس-ہوائی دوربین اور ناسا کے ساتھ استعمال کیا گیا اسپاٹزر خلائی دوربین۔ اس کے علاوہ ، سوئس 1.2 میٹر لیون ہارڈ ایلئیر ٹیلی سکوپ اور MPG / ESO 2.2 میٹر دوربین سے متعلق ڈیٹا استعمال کیا گیا۔

[2] ماہرین فلکیات نے حبل مستقل کے ل achieve قدر کے حصول کے لئے کشش ثقل کا وقتی تاخیر کا طریقہ خاص طور پر یہ ضروری ہے کہ ہمارے کائنات پر مشتمل ان تین اجزاء کی آزادی قریب ہی ہے کیونکہ: عام ماد normalی ، تاریک ماد andی اور تاریک توانائی۔ اگرچہ مکمل طور پر الگ نہیں ہے ، اس کا طریقہ صرف ان پر منحصر ہے۔

■ 出典・引用元がある場合は以下に表示されます:


 出典・引用元ページは コチラです。

 出典・引用元WEBサイトがある場合は以下に表示されます: HAKUU


  • このエントリーをはてなブックマークに追加

心理カウンセラーやコーチングのコーチの方に最適な求人【在宅/時間自由】です。

スキマ時間にでき、経験値や幅を増やすことが出来ます。

アーカイブ

カテゴリー